Sık Sorulan Sorular

1. NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM ? 
 
Officemate.com.tr den bir kaç tıkla sipariş verebilirsiniz. 3 Adımda sipariş vermek için ;
 
İlk Adım 
Öncelikle satın almak için seçtiğiniz ürünün üzerine tıklayarak, ürünün büyük görseli, detaylı açıklaması ve
fiyat bilgileri ile karşılaşırsınız. Bu alanda bulunan SEPETE EKLE  seçeneğine tıklayarak satın almak istediğiniz
ürünü ister sepete ekleyerek alışverişinize devam edip sepetinize başka ürünler ekleyebilir, sterseniz de HEMEN AL
seçeneğine tıklayarak direk ürününüzün içinde olduğu sepetim bölümüne gidebilirsiniz. Ayrıca daha sonra satın almak
için alttaki favorilerime ekle yazısına tıklayarak daha sonra satın alabilirsiniz
 
İkinci Adım
Sepetinize eklediğiniz ürünlerinin isimlerini, fiyatlarını ve toplam tutarı sağ üst köşede bulunan SEPETİNİZ bölümüne
tıklayarak görebilir ve SATIN AL butonuna tıklayarak SEPET DETAYI alanında ürünlerinizin görsellerini, isimlerini ve
fiyatlarını kontrol edip sağ tarafta bulunan SEPET ÖZETİ bölümünün alt kısmındaki ALIŞVERİŞİ TAMAMLA butonuna
tıklayarak TESLİMAT BİLGİLERİ bölümüne yönlenirsiniz. Burada teslimat bilgilerinizi doldurduktan sonra alt kısımda
bulunan kargo seçeneklerinden kargonuzu seçip kargo fiyatının ne kadar olduğu görebilirsiniz. Daha sonra sağ taraftaki
ÖDEME İŞLEMLERİ butonuna tıklayarak GÜVENLİ ÖDEME bölümüne yönlendirilirsiniz.
 
Üçüncü Adım
GÜVENLİ ÖDEME bölümünde ön bilgilendirme formu, mesafeli satış sözleşmesi, ve ödeme tipleri bulunmaktadır.
Bu yasal bildirileri okuyup Ödeme tipinizi seçip, sağ tarafta bulunan SİPARİŞİ TAMAMLA butonuna tıklayarak ödemenizi
gerçekleştirebilir ve karşınıza gelecek olan onay sayfasında fatura detayı, teslimat bilgisi ve diğer ayrıntıları görebilirsiniz.
 
 
2. ÜYE OLMADAN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?
 
Evet Üye olmadan sipariş verebilirsiniz, üye olmadan alışveriş yapmak isteyen müşterilerimiz için üyeliksiz alışveriş seçeneği
bulunmaktadır.
 
3. TESLİMAT SEÇENEKLERİ NELERDİR ?
 
Sunmuş olduğumuz kargo seçenekleri, müşterilerimize daha iyi hizmet vermek adına zaman içerisinde değişiklik gösterebilir.
Bu nedenle buradan belirtmek yanlış olur. Ancak siparişlerinizi verirken kargo seçeneklerini ve fiyatlarını görebilmektesiniz.
Ayrıca Kayseri içi teslimatlarımız ücretsiz olup bizzat kendi teslimat ekibimiz ile sağlanır.
 
4. TESLİMAT SÜRESİ VE KARGO FİYATLARI NELERDİR ?
 
Teslimat süresi olarak saat 16.00 ' a kadar, onaylanan siparişleriniz aynı gün içerisinde kargoya verilir ve 3 iş günü içerisinde teslim edilir .
Kargolama süreci, kişiye özel hazırlanan ürünleri kapsamaz. Ayrıca stokları tükenen ürünleri, bizimle iletişime geçerseniz tedarik edebiliriz.
Bu tarz durumlarda kargolama süreci dahilinde değildir. Kargo fiyatları olarak 100 tl üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo sağlamaktayız. 
Çoklu alımlar ve yüksek gramajlı ürünlerde değişiklik göstermektedir lakin kargo fiyatlarını siparişlerinizde görebilmektesiniz.
 
5. SİPARİŞ VERİLİRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER ?
 
- İlk olarak satın almak istediğiniz ürünlerin detaylı açıklamasını okumalısınız.
- Renk, içerik, ebat vs gibi değişkenleri doğru seçtiğinizden emin olmak için kontrol etmelisiniz.
- Aklınıza takılan ve öğrenmek istediğiniz durumları bizimle iletişime geçerek onaylamalısınız.
- Yasal bildirilerimizi okumalı, bilgilerinizi eksiksiz doldurmalı ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmelisiniz.
 
6. SİPARİŞİM NEDEN ONAYLANMADI, NE YAPABİLİRİM ?
 Onaylanmayan Siparişleriniz için telaş yapmayın !

Siparişinize ait onay işlemi, ödeme tercihinize göre kredi kartınızın ya da banka hesabınızın bağlı bulunduğu banka tarafından yapılmaktadır.
Ödeme onayı alamamanız durumunda, aşağıdaki kontrolleri gerçekleştirmenizi öneririz. 

- Kredi kartınızın internet üzerinden alışverişlere açık ve limitinizin yeterli olduğundan emin olunuz.
- Havale/EFT yoluyla ödeme yapmayı tercih ettiğinizde; yapılan ödemenin doğru olduğundan ve alıcı adı kısmında ADA-MAVİ KIRTASİYE LTD. ŞTİ. 
yazdığından emin olunuz. 
- EFT yoluyla yapılan ödemelerde, bankadan bankaya değişen farklı ödeme süreleri olabilmektedir. Bu yüzden EFT ile yaptığınız ödeme tarafımıza ulaşmadığı için siparişiniz onaylanmıyor olabilir. Bu gibi durumlarda, ödeme emrinden sonraki ilk iş günü bankanızla görüşmenizi öneririz. 

Tüm kontrollere rağmen alışveriş onayı alamıyorsanız, bankanızla irtibata geçmenizi öneririz. Bankanız tarafından yapılacak olan güvenlik sorgulamaları esnasında banka kayıtlarındaki iletişim bilgilerinizin güncel olması teslimat sürecini hızlandıracaktır. 
 
7. HANGİ ÖDEME YÖNTEMLERİNİ KULLANABİLİRİM ?
 


 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.